Ammattiosastomme

Ammattiosaston hallitukseen kuuluu puheenjohtajan lisäksi 8 varsinaista ja 8 varajäsentä, eri alojen tehyläisiä jäseniä: ympärivuorokautinen hoito (terveyskeskussairaala, hoivakodit ja vammaisten asumispalvelut), kuntoutus, suun terveydenhuolto, kotihoito, avoterveydenhuolto, varhaiskasvatus (päiväkoti).

Ammattiosaston sähköpostiin ao:n jäsen voi laittaa kysymystä, ehdotuksia tai kertoa kuulumisiaan. Sähköpostia pystyvät lukemaan ao:n puheenjohtaja, varapuheenjohtaja sekä pääluottamusmies ja varhaiskasvatuksen luottamusmies. Sähköpostin osoite on ao206(ät)tehy.net. Jos asia on arkaluonteinen, riittää kun laittaa "yhteydenottopyyntö luottamusmiehelle". Asia välittyy eteenpäin.

Toivomme, että jokaisella jäsenellä olisi käytettävissään sähköpostiosoite ja merkitsisi sen myös Tehyn jäsensivujen kautta omiin jäsentietoihinsa. Lähetämme sähköisesti tietoa mm. ajankohtaisista asioista ja tulevista tapahtumista.

Facebook: Tehyn Salon ammattiosasto 206

Kiitos kun olet kurkannut näitä sivujamme! Otamme palautetta vastaan tuonne sähköpostiimme ja parannamme/tehostamme niitä palautteen mukaan.