Samppalinnan kesäteatteri 2.8.2023

Tehyn Salon ammattiosasto 206 järjestää matkan Samppalinnan kesätetatterin näytökseen

9 to 5 - hommat hoituu

Aika 2.8.2023 klo 18 näytökseen

Lähtö Farmoksen tontilta klo 16:30

Lippujen hinnat: jäsen 25 € ja avec 65 € - sisältää bussikuljetuksen sekä väliaikatarjoilun.

Lippuja on varattu 50 kpl

SITOVAT ilmoittautumiset viimeistään 12.5.2023, maksun eräpäivä myös samalle päivälle ao:n tilille:

Tehyn Salon ao 206 Lounaismaan OP / FI74 5410 6420 0033 45 viitteellä SAMPPALINNA.

Sitova ilmoittautuminen tarkoittaa, että vain lääkärintodistuksella poissaolosta ei veloiteta matkan hintaa.

Ilmoita jokainen lähtijä eri lomakkeella!

Valitse ilmoittautumiseen oletko jäsen vai avec. Vain yksi avec / jäsen!

Tervetuloa mukaan!

Ao 206 toimijat

Samppalinnan Kesäteatteri – Parasta viihdettä keskellä Turkua (samppalinnanteatteri.fi)

Suomen-kantaesitys Dolly Partonin Broadway-suosikista!

Hillitön ja vauhdikas 80-luvun alkuun sijoittuva musikaali 9 to 5 – hommat hoituu! kertoo tarinan kolmen erilaisen naisen yllättävästä ystävyydestä ja siitä, miten lopulta kaikki on heille mahdollista – jopa konservatiivisessa, miesten hallitsemassa bisnesmaailmassa! Tämä musikaali näyttää miten hommat hoituu, kun naiset ottavat ohjat käsiinsä – huumoria, vauhtia ja vaarallisia tilanteita unohtamatta.

Menestyselokuvaan perustuvan musikaalikomedian tähtinä loistavat musikaalidebyyttinsä tekevä komedian moniottelija, monissa liemissä keitetty hurmaava multitalentti Niina Lahtinen (mm. Ylen tv-sarjat Siskonpeti ja Rakkaat lapset), Tampereen Työväen Teatterin ja Helsingin Kaupunginteatterin isoista musikaalirooleistaan tuttu, valloittava Pihla Pohjolainen sekä lukuisista musikaali- ja äänirooleistaan tuttu, karismaattinen taituri Heljä Heikkinen

Vuonna 2009 Broadwaylla ensi-iltansa saanut musikaali nähdään nyt Suomessa ensimmäistä kertaa – ja tietysti kantaesityksistään tunnetussa Samppalinnassa! Musikaalin ohjaa teatterin uusi taiteellinen johtaja Jukka Nylund.

Legendaarisen amerikkalaisen kantritähden, Dolly Partonin säveltämä musikaali perustuu samannimiseen vuonna 1980 ilmestyneeseen menestyselokuvaan, jota tähdittivät Partonin itsensä lisäksi mm. Jane Fonda ja Lily Tomlin. Elokuva oli omana aikanaan ilmiö, eikä sen sisältö ole vuosien saatossa vanhentunut – tai ei ainakaan tarpeeksi.

Samppalinnan kesäteatteri tarjoaa kesällä 2023 Suomen suurinta ammattilaisvoimin tehtyä kesäteatteria, ja kaikkea tätä säestää tuttuun tapaan upea liveorkesteri. Tervetuloa tekemään aikamatka ihanan kamalalle 80-luvulle!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.